מידע על ההכשרה

שיטת אדמה מגע של טבע וכדי העיסוי הם כלים  טיפוליים לעוסקים במקצועות המגע ברפואה המשלימה. ההכשרה מיועדת למטפלים בעלי הסמכה ממוסד מוכר ללימודי רפואה משלימה.

בהכשרה:
*שיטת טיפול מתקדמת שעושה שינוי בהסכמת הגוף והמודעות
*מגוון מניפולציות חדשות שמאפשרות עבודה במגוון גדול
של אפשרויות ועוצמות מגע.
*עבודה נכונה עם הכדים למיצוי הפוטנציאל שלהם
*חלוקה של הגוף לארבעה רבדים של גוף שמתאימה לשיטת הטיפול עם הכדים.

3 הכשרות בקליניקת במבוק – הרצליה

  1. הכשרת "מדיצטיית המגע": עיסוי כדים בשיטת אדמה- כשהמודעות נרגעת הגוף משתחרר,    סילבוס: עיסוי ספורטאים, טיפולים יבשים , בחום או בקור.  10 הקטות, ארבעת הרבדים ושלושת העומקים.  10 מפגשים של  בני 5 שעות כל אחד. 20% תאורתי, 80% מעשי. מתאים למטפלים מוסמכים ברפואה משלימה. מחיר ההכשרה: 7,000ש"ח . המחיר כולל את סט אדמה.
  2. הכשרת "עיסוי כדים לספא": עיסוי כדים  מפנק ומשחרר בטכניקות של הנעת נוזלים סילבוס: ארבעת הרבדים, 10 הקטות לעיסוי מרגיע ומשחרר,  עיסוי לימפטי, פילניג גוף וטיפול ירדן. 6 מפגשים של  בני 5 שעות כל אחד. 20% תאורתי, 80% מעשי. מתאים למטפלים מוסמכים ברפואה משלימה. מחיר ההכשרה: 6,000ש"ח . המחיר כולל את סט אדמה.
  3. הכשרת עיסוי פנים קוסמטי:  עיסוי בסט כדים יחודי המיועד לטיפולי פנים לתחום הקוסמטיקה, בקרוב פרטים נוספים! סילבוס: 4 מפגשים של  בני 5 שעות כל אחד. 20% תאורתי, 80% מעשי. מתאים למטפלים מוסמכים בקוסמטיקה. מחיר ההכשרה: 5,000ש"ח . המחיר כולל את סט אדמה.

להרשמה למפגש הכירות עם הכדים לחצו כאן 

להרשמה להכשרת מטפלים לחצו כאן 

[googleapps domain="docs" dir="spreadsheet/pub" query="key=0AieLNU2dQr6BdGN2djl2QnQ0cnF4cnQ4T3d0bXVMbGc&single=true&gid=0&output=html&widget=true" width="1200" height="500" /]

קיימות עוד הכשרות למטפלי אדמה

1. מבטן האדמה – סדנה לתומכות ומלוות לידה
2. אדמה ואור – עיסוי ספא ויופי
3. אופק האדמה – כדי עיסוי לשיאצו וטווינה ( על ביגוד )
4. אדמה ומים – עיסוי למפטי ועיסוי ספורטאים
5. מדיטציית המגע– הכשרת המשך למטפלי כדים לקליניקה
6. אדמה ורוח – עיסוי שמנים להרגעת הנפש- טיפול ירדן

בברכה,
שרית עמיבר אנקורי
טלפון :
054-809070
אדמה מגע של טבע