כדים מומלצים לטיפול משלים בקוסמטיקה

 

רוב העיסוק של קוסמטיקאיות מתרכז בשכבת העור העליונה של הגוף. בין אם מדובר בטיפול פנים או הסרת שער, לרוב מדובר בפעולה כרורגית שיוצרת גירוי בעור .

לקוסמטיקאיות אני ממליצה על שלושה כדים: כד חול ים וכד חלוק נחל או אשד.

כד חול ים : כד ערום המשמש להמרצה של חילוף החומרים בגוף, פילינג, ועיסוי חזק יותר.

יחודיות הכד היא במרקם הערום שלו ובסוג החומר ממנו הוא מיוצר. בעזרת משחות פילינג שונות ניתן לדרג את רמת הפילינג מפילינגג עדין מאוד, שבו לא משתמשים בקרם פילינג בכלל ועד לפילינג חזק בעזרת קרם פילינג גס. בנוסף לפעולת הפילינג, הכד מפעיל את המערכת הלימפטית, מעודד את חילוף החומרים ותורם לחידוש תאי העור .

ניתן לשתמש בכד בחום או בקור ואף בטמפרטורת החדר. הכד מצמצם את החשיפה של המטפל לשמנים, קרמים, מלחיםם וטמפרטורה ומאפשר עבודה ארוכה יותר מאשר עם יד חשופה.

כד חלוק נחל הוא כד נעים מאוד המשמש להרגעת העור ועידוד חידוש התאים.

ציפוי הכד עשוי חומר גלזורה ( זכוכית ) חלק במיוחד ונעים למגע המעוצב לגירוי מינימלי של העור.

ניתן להשתמש בו לעיסוי מקדים לפני פעולה או להרגעת העור לאחר פעולה פחות נעימה כגון הסרת שיער שבה מוסרת השערהה מהשורש והעור נשאר מגורה ואדמומי.

בעזרת כד חלוק הנחל תוכלו להרגיע את העור בעיסוי קל חם או קר לפי בחירת המטופל.

בעיסוי קר תוכלו להוסיף שמנים ארומטיים מקררים ומכווצים כגון שמן מנטה ולהניע את המערכת הלימפטית לחידוש תאי העורר ולהרגעת האדמומיות ושיקום העור .

כד אשד הוא כד קטן בעל שלוש פינות בגודל שונה ומשטח עבודה קטן. הוא משמש בעיקר למשטחים קטנים הדורשים תשומת לב ועבודה עדינה במיוחד. הכד נוח מאוד לאחיזה וקיימות מגוון שיטות לאחוז בו. בטיפולי פנים ניתן, בדומה לכד חלוק הנחל, להרגיע או להכין את העור לעבודה בעיסוי חם או קר או בטמפרטורת החדר.

אני בטוחה ששלושת הכדים יעזרו לכם לעבוד בקלות ולפנק את הלקוחות שלכם, לשפר את מראה העור לאחר הטיפולים, כך שהלקוחות שלכם יצאו זוהרים ורגועים יותר לאחר כל טיפול.

אשמח לענות על כל שאלה בנושא , אתם מוזמנים להשאיר תגובה ואני אשיב בהקדם האפשרי

שרית עמיבר

אדמה – מגע של טבע

054-6809070