שנתיים חלפו מאז ההכשרה הראשונה זה היה במכמורת אצל נעמי.

ההכשרה הראשונה של מטפלי אדמה
התקבצנו כמה מטפלים עם רקע של טיפולי מגע והמטרה הייתה להכיר את עולם הטיפולים בכדים.  החברות והחברים הגיעו ממקומות שונים בארץ והסקרנות מילאה אותם . בהכשרה ההיא נפגשנו לארבע שעות לימוד, היום אני מעבירה הכשרה בשלושה מפגשים של ארבע שעות לימוד בהם אני מלמדת להכיר את הכדים את מעגל הנעת הנוזלים ואת ארבעת הרבדים של הגוף.

כריס מטפלת עם כד חול ים

בהכשרה אתמול הייתה המפגש השלישי  והמסכם בחנו  את הידע התאורטי של המטפלות בשאלון כתוב, אחר כך עברנו למבחן מעשי שכלל אבחנה והתאמת הכדים לפי אפיון הגוף לרבדים.

רינת-יה מטפלת בבלהה

במבחן  המעשי השתתפו מטפלות אדמה ותיקות שהיו מטופלות. הן  עברו תשאול וקיבלו טיפול של 45 דקות במגע רציף של כדים וללא מגע ידיים ולאחר הטיפול מילאו  פידבק בשאלון כתוב.
היה לי מאוד חשוב לשתף מטפלים מנוסים שמכירים את הכדים ואת טכניקות הטיפול כדי שיוכלו לבחון ממקום של הכירות וניסיון  של הטיפולים בכדים .

כריס מטפלת באודליה

אתמול היינו שנתיים  אחרי  ההכשרה הראשונה והקסומה שהייתה אצל נעמי

כיום יש חמש הכשרות שונות שנוגעות לעולמות טיפול שונים מהכשרת מטפלים לספא ועד להכשרה ללווי הריון ולידה, הכשרת עיסוי ספורטאים ורקמות עמוק ועד להכשרה לטיפול על ביגוד .

DSC00313
העברתי עשרות הכשרות לספא עם הכדים הכשרות בהן אני מלמדת לטפל ברובד הראשון ובעומק הראשון המגונן שבו אנחנו מרגיעים את הגוף
המטפל נותן טיפול מאוד נעים ומרגיע חוויה של תחושות מעולם הטבע שמרגיעות את הנפש , משחררות את הגוף ויוצרות מדיטציה לגוף

מטפלת אדמה מגע של טבע

ההכשרה הזו הייתה הכשרת מטפלים לקליניקה בה אני מלמדת כיצד לעבור עם המטופל לשני הרבדים העמוקים יותר, עומק ההתמודדות ועומק השיקום , רבדים עמוקים יותר בם אנחנו יוצרים שינוי אמתי שמניע נוזלים ומסיר חסימות פנימיות ומאפשרים לגוף להתחדש, כדי שמטפל יוכל לעשות שינוי עמוק שמתרחש אצל המטופל ללא כאב הוא אפשרי רק כאשר המטופל רגוע .

צריך כיוון מדויק והבנה של השיטה כדי להניע את אותו תהליך שקורה ברבדים

DSC00338

למדתי המון מהמטפלים השונים שנכנסו למשפחת אדמה, כל מטפל שאימץ את הכדים לקח את השיטה והפך אותה לחלק ממנו ואפשר להרגיש את האנרגיות האישיות שלו דרך הכדים , כל מטפל הוסיף טכניקות אישיות ולקח את הכדים להעדפות האישיות שלו בטיפול, ונוצרו עולמות תוכן חדשים.
מאות שעות ניסיון בטיפול מלאות כוונות טובות שיצרו שיטה מדהימה שמתאימה מגע ייחודי לכל מטופל שיטה שמרגיעה את המודעות ומשחררת את הגוף מאפשרת לגוף להשתקם ולתת איכות חיים גבוהה .

אתמול המטפלות שהסמכתי קיבלו כלי טיפול מופלא שעונה על כל הצרכים שאפשר להציע מטופלים: כלי מרגיע, כלי מניע, כלי שפותח חסימות ועוד. אני שמחה שעברנו  את דרך הזו ודרכה  זכיתי לראות מטפלים רבים שמתחברים לכדים ומסוגלים לשנות במגע ולשפר את איכות החיים של המטופלים .

אדמה מגע של טבע

אני מזמינה אתכם להצטרף למשפחת אדמה מגע של טבע להרגיש בלב ולשנות במגע , לעשות שינוי אמתי במגע נעים ומחבק כמו שאימא טבע יודעת לתת.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.